Pokud jste otevřeli tuto stránku pak potřebujete pomoci s nějakým problémem. Je vhodné váš problém např. chybové hlášení, nebo nějaký nesprávný výsledek Vašeho konání nějak zaznamenat. Výborným pomocníkem je "print screen" nebo třeba digitální foťák popř. mobilní telefon s fotoaparátem. V nejhorším případě papír a tužka. Jakmile máte Váš problém zdokumentovaný, můžete postoupit k dalším krokům. Zdokumentování  problému je vždy lepší pro rychlejší diagnostiku a ušetří Vám dlouhé popisování a vysvětlování po telefonu. Jestliže je Váš počítač jinak funkční tzn. že jste schopni se připojit k Internetu pak můžete použít naši pomoc na dálku. Stačí k tomu si stáhnout pouze tento soubor (případně klikněte  na obrázek). Po stažení tohoto souboru (nejlépe uložit třeba na plochu) jej spusťte. Jakmile program naběhne zobrazí se Vám podobné okno jako je vidět na obrázku.

Důležité je nechat spuštěný tento program po celou dobu našeho vzdáleného přístupu. V tento okamžik můžete zavolat k nám na telefon 380314751 a nebo 608380370 popř. 775390380 a nahlásit nám čísla zobrazené jako ID a Password a také to co Vás trápí.

V dalších případech kdy toto není možné provést je nutné se domluvit na dalším postupu, neváhejte použít výše uvedené telefony. Jinak je možné samozřejmě přijet k nám rovnou na firmu a to od Pondělí do Pátku v době od 7.30h do 17.00h nebo v Sobotu od 9.00h do 11.00h.